Reduir l’elevat autoconcepte de l’individu. | TEMPORALITZACIÓ | RECURSOS | AVALUACIÓ |
| |
ACCIÓ | Reunió amb els pares per tal de prenguin consciència de que s’han d’establir unes normes, límits, hàbits, etc i han d’imposar la seva autoritat. Cobreixen les necessitats del nen de manera immediata, com a servents. El que es pretén és treballar el nivell emocional que tenen els pares amb el seu fill. (Falta de contacte autèntic amb els pares) -dinàmiques d’autoavaluació sobre la pròpia conducta, sobre manejar conflictes, imposar autoritat, hàbits i normes, mesures correctives... | Establir una sessió de 1hora setmanal cada dilluns per tal de veure els progressos durant la setmana en tot el curs. | Pares Pedagog/a Psicòleg/a Sala acollidora Materials corresponents a cada dinàmica | Autoavaluació per part dels pares a partir de les pròpies experiències amb la introducció de canvis. Els professionals avaluaran els resultats i els progressos que es van obtenint a partir de l’observació i a partir del que expliquen els pares. Els professionals avaluaran les seves tècniques, estratègies i activitats proposades per tal de si s’ajusten a les necessitats dels destinataris. |
dijous, 12 d’abril del 2012
Orientació: Sílvia Sorinas
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
El fet de reunir-se amb els pares i compartir informació pot ser una tècnica molt interessant per treballar en una mateixa direcció (escola i família). Tot i així, potser es podria haber aprofundit una mica més sobre quina seria la tècnica o dinàmica concreta a aplicar en aquest cas, on l'objectiu és reduir l'elevat autoconcepte del nen.
ResponEliminaLa pràctica és del tot necessària per la família inclouria però alguna sessió que proporcionés a la família eines comunicatives de com dur a terme els límits.
ResponEliminaL'activitat està molt bé per treballar la comunicació pares-fill, crec que és encertada per treballar la conducta i els límits amb els pares.Potser específicaria una mica més les dinàmiques a treballar perquè no se'n vagin del l'objectiu principal.
ResponEliminaL'acció és important perquè els pares han de prendre consciència de la importància que tenen les normes i els límits perquè el seu fill redueixi el seu autoconcepte. Per altra banda, també estaria bé, fer una segona part de l'activitat on conjuntament pares i orientador comuniquin al nen què és el que faran
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaCrec que l'acció és correcta com acció introductoria, ja què una reunió amb els pares és totalment necessària i primordial per poder realitzar col·laboratiu amb la família i el centre,per informar els pares de com anirà el procès ,consenciar-los i donar-los algunes eines/estratègies
ResponEliminaÉs una bona acció encaminada a l'orientació a la família. La part avaluativa és molt àmplia, ja que pensa en l'avaluació de tots els sectors ( família, orientadors i tècniques) per decidir si l'acció és repetible o no.
ResponElimina