diumenge, 19 de febrer del 2012

VALORACIÓ DELS PROJECTES

DINAMICA REALITZADA : RESISTÈNCIA AL CANVI

COMENTARI

PUNTS FORTS

El punt fort d’aquesta dinàmica és que el grup no sabíem que hi estàvem dins. És a dir, la forma en que es va introduir va xocar i es va aconseguir el que volia, les reaccions d’una pròpia vivència.

La segona part de la dinàmica que consistia en repassar per grups i després de manera global com s’havia sentit el grup també va ser una forma d’acabar adequada que vam acabar en un debat enriquidor.

La part teòrica com a presentació va ser de manera oral sense suport de “power point” degut a que no funcionava l’ordinador de l’aula però ho van solucionar correctament.

PUNTS FEBLES

El grup es va quedar una mica tallat per la reacció de la classe ja que potser s’esperava una resistència més forta, i el canvi va ser ben rebut en general.

CLAREDAT

La dinàmica va ser clara i concisa. Tots els membres del grup estem d’acord que ha estat encertada.

EXPRESSIÓ ORAL

Tots els membres del grup es van expressar bé, s’entenia el que volien dir i el seu llenguatge corporal va ser correcte.

ASPECTES CLAUS DE LA DINAMICA PER A LA PARTICIPACIÓ

La dinàmica va donar peu a la participació perquè es tractava d’una vivència del grup classe i que per tant requeria la participació de tots, aportant cadascú la seva opinió sobre el suposat canvi que s’havia fet a l’assignatura.

Trobem que aquesta dinàmica ha estat encertada per a fomentar la participació de tothom i que a la vegada es pugui veure quines reaccions sorgeixen als canvis inesperats.






DINAMICA REALITZADA:

INSERCCIÓ SOCIAL PRESOS

COMENTARI

PUNTS FORTS

Com a punts forts d'aquesta dinàmica podem destacar la visualització dels vídeos, ja que han servit com a introducció al debat.

També destacar, els rols que tenia cada grup i la posada en comú entre els membres de cada grup abans del debat, aquest fet ha permès que el debat es desenvolupés d'una manera més fluïda, ja que cada grup sabia més o menys que havia de dir.

Per últim, també volem destacar les preguntes que es van realitzar durant el debat, ja que fomentaven la participació i obrien nous camps d'opinió.

PUNTS FEBLES

En alguns moments del debat, no van saber gestionar els torns de paraula, ja que els dos grups es tallaven durant la intervenció.

CLAREDAT

La dinàmica va ser clara i concisa. Tots els membres del grup estem d’acord que ha estat encertada.

EXPRESSIÓ ORAL

Tots els membres del grup es van expressar bé, s’entenia el que volien dir i el seu llenguatge corporal va ser correcte.

ASPECTES CLAUS DE LA DINAMICA PER A LA PARTICIPACIÓ

Creiem que els aspectes claus que han fomentat la participació en la dinàmica, han estat, en primer lloc el fet de dividir la classe en dos grups i que en els dos hi hagués persones més o menys participatives. També el fet de donar rols als grups, ja que d'aquesta manera s'han pogut observar dos punts de vista diferenciats.

Trobem que aquesta dinàmica ha estat encertada per a fomentar la participació de tothom i que a la vegada ha permès un intercanvi de posicions respecte al tema tractat.






DINAMICA REALITZADA

CONVIVÈNCIA

COMENTARI

PUNTS FORTS

Com a punts forts d'aquesta dinàmica podem destacar la introducció de la sessió per definir el concepte de convivència i tots els elements que la influencien, ja que això ens va portar a tenir un debat més interessant.

Per altra banda, també ens van saber explicar el seu projecte de manera clara i sintètica.

Gràcies a les diverses posicions de cada persona i a la bona direcció que van tenir a l’hora de dirigir tant el debat com les activitats, es va poder establir un debat molt interessant ja que, es van poder apreciar diversos punts de vista sobre el concepte de convivència.

PUNTS FEBLES

A l’hora de crear una definició de convivència, al acabar la sessió, tenim més clara i amplia la visió del concepte de convivència però encara hi ha dubtes, els quals possiblement han anat sorgint a mesura que avançava el debat.

CLAREDAT

La dinàmica va ser clara i concisa. Tots els membres del grup estem d’acord que ha estat encertada.

EXPRESSIÓ ORAL

Tots els membres del grup es van expressar bé, s’entenia el que volien dir i el seu llenguatge corporal va ser correcte.

ASPECTES CLAUS DE LA DINAMICA PER A LA PARTICIPACIÓ

Creiem que els aspectes claus que han fomentat la participació en la dinàmica, han estat, en primer lloc el fet de comentar els resultats de les activitats per grups de tres persones, i la possibilitat que s’ha donat l’hora de comentar els dubtes que hagin sortit. A més la creació d’un debat on prèviament s’ha treballat mínimament els conceptes els quals seran els temes del debat, permet que la gent participi més.

Trobem que aquesta dinàmica ha estat encertada per a fomentar la participació de tothom i que a la vegada ha permès un intercanvi de posicions respecte al tema tractat.

1 comentari:

  1. Gràcies per les vostres aportacions: segur que animen els vostres companys a trobar les millors formes de portar dinàmiques!
    Heu trobat una forma clara -i segurament honesta- de ressaltar allò que més valoreu del seu treball.

    ResponElimina